...i najważniejsza sprawa , lusterka , to chyba od nich jest najwięcej halasu ,
w alfie były malutkie i niewiele było widać , ale za to wcale nie generwały świstu
czesi właśnie chyba w tych kategoriach najwięcej zaoszczędzili
ooo i to właśnie mnie zastanawia, też mam wrażenie, iż problem "z uszczelkami" może leżeć w hałasie generowanym przez lusterka.
Nawet się zastanawiałem czy może nie podmienić lusterek z O2 przez FL (nie ma tego rowka bodajże) albo z O1
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
tak myslałem żeby od leona cupry założyć lusterka , tzw łezki
one maja zdecydowanie mniejsze opory powietrza
tylko nie wiem czy da radę przeprowadzic takiego moda , załozyłem temat , ale chyba nikt w to się nie bawił
Lusterka w skodach zawsze generowały duże turbulencje... (hałas).
Swoją drogą popatrzcie jak wygłuszane są auta wyższych klas... tam gołych blach nie uświadczysz, a i uszczelki są inne.
... ca 36Hz - MQB dudni, polternde hinterachse, low frequency 'boom' in cabin
Sąsiad ma nową Mazdę 6 w kombi i jakoś głośności w tym aucie nie uświadczyłem, a jeżdżę nią regularnie 1-2x w tygodniu,(10km/10km miasto/A4) no ale może się po prostu na tym nie skupiłem, za to dodam, że nowa 6`ka, ma lepiej zestrojone zawieszenie niż OIII z wielowahaczem. Moja oIII na 18`kach jest na nierównościach wyraźnie głośniejsza i mniej komfortowa niż 6`ka na kołach 19`kach.
Oczywiście dopóki się nie przejechałem tym samochodem to oczywiście podważałem "jakość i komfort 6`ki", no ale po kilku przejażdżkach prawda okazała się brutalna.
Mazda "of korz" ma też niezłe wtopy - od 120km/h maska zaczyna drżeć i falować to jeden z takich ciekawych przypadków
Jest mega różnica. Mam Cantona i wcześniej moim zdaniem było słabo. Teraz jest elegancki basik i czysty dźwięk. No i nie ma tego irytującego dźwięku przy zamykaniu drzwi.
Robiłem w radiocar.pl
Niestety łatwo jest coś urwać przy zdejmowaniu zaślepki, która znajdują się na rączce na drzwiach. Już mi wcześniej ściągali w serwisie i coś tam powyginali. Teraz trochę odstaje. Pewnie da się to jakoś ogarnąć, ale narazie nie mam czasu. Tam są jakieś plastikowe zaczepy, których jakość jest fatalna.
Po skręceniu zero skrzypienia. Jest nawet lepiej niż było
pytanie do tych co w OIII wytłumiali drzwi:
-da się w środku drzwi wygłuszyć bez wyciągania mechanizmu opuszczania szyby?
Kupiłem maty i chce wytłumić bo canton gra jak stara unitra
rolek1984, taka mała rada...odpal sobie jakąś muzykę na cantonie ale poprzez telefon to wtedy zacznie grać...
odpalałem i dupy nie urywa. To nie jest kwestia słabego pliku mp3 tylko audio.
Jeśli uważasz że z bluetooth jest ok to masz albo innego cantona albo nie słyszałeś jeszcze dobrego fabrycznego nagłośnienia. Napewno trzeba to wygłuszyć bo dzwonią blachy. Puściłem taki test pasma od doło do góry i słychac co się dzieje z rezonansem.
ja nie mówię że to pięknie gra tylko wcześniej jeździłem Audi A4 B7 i miałem muzykę na kartach więc po przesiadce ochoczo włączyłem sobie granie, odpaliłem muzykę z karty pamięci i się prawie popłakałem jak usłyszałem jak to gra....dlatego też uważam że przez blue jest lepiej a nie chce też sobie przypominać jak było w Audi.... 8)
Osobiście odpuszczam sobie wygłuszanie - byłem teraz we Włoszech i jadąc zgodnie z przepisami jest spoko.
Za jakiś czas zmienię auto na klasę wyżej i będzie już całkiem git
Dodam, że jechałem Audi A6 podczas deszczu i opony moim zdaniem mocniej słychać niż w RSie - może dlatego, że drzwi są lepiej wygłuszone - ale to oznacza, że i tak pewnych rzeczy się nie przeskoczy ...
Komentarz